Alla inlägg under juni 2008

Av madeleine svensson - 18 juni 2008 00:24

yes, vaknade av att gogumman vicky väckte mig 12:20. klev upp och käkade frukost och gjorde mig klar. Sedan så kom josse till mig och vi gick till bussen, sedan åkte jag,josse o emelie in till stan eftersom agnes o vicky missade bussen -,- . men dom kom sedan också =) . kikade runt och hade det trevligt.


Dagens inköp:

* Shorts, by gina 199:-

* Lång ärmad mys tröja, by gina (rea) 79.50 :-

* Linne, by Sarah 249:-

* Halsband, by Ur och Pen 89:- (rea så, 45:- typ)

* Örhängen, by Ur och Pen 39:- (rea så, 17:- typ)

* tjockis mat på donken 30:-


Sedan har jag nyss fyllt på min telefon med massa pengar så nu får ni fan smsa eller ringa meeej med  =) 


Iallafall, sedan så åkte vi hem och jag var hemma ett bra jäkla tag. Tills jag gick till josse o träffade hon, vicky o bella. vi åkte upp till vicky och kollade på ett sjukt program om knas saker ;p . Satt o tjockade massa äckel saker :D hhuhuh ! . Sedan kom jag nyss hem och klockan är 00:40 vad jag ser på min dator. Och nu ska jag kolla på tv och sedan pöömsa ner mig i djupa drömmar :)


Seyah / madeleine <3

Av madeleine svensson - 17 juni 2008 01:03

Vaknade med Fredrik oså, klev upp o käkade frukost. Skjutsade hem han och sedan så åkte jag, mamma och pappa in till körskolan och gick på en 3 timmars kurs för att jag ska få börja övningsköra. Kommer vell ta 2 veckor eller nått nu tills jag får mitt körkorts tillstånd (läängtar). Kom hem och gick direkt till josse. Satt o kollade på datorn med henne o sanckade oså, sedan vart jag bjuden på middag där med =).


Sedan stack vi hem till mig så jag fick sätta på mig jeans, sedan kom vicky o hämtade oss hos mig. Åkte hem till emelie där vi sedan åkte ner till kvissle och köpte popcorn och choklad (a). Satt oss hos emelie och hade mys och snackade osådära. Skönt att vara med er tjejer måste jag säga <3. hoppade studsmatta och hade massa skojj och mys :) . Älskar emelies sötaste hundar :') hualigen vad dom är gulliga. Iallafall så kom jag nyss hem dårå och klockan är snart 10 över 1.


Snart ska jag vell lägga mig o sova osådära, men kikar runt lite först =)


Dags att lägga korten på bordet och gilla läget, vill finna det speciella mellan läget som är svårt att hitta..



I don't understand why
See it's burning me to hold onto this
I know this is something I gotta do
But that don't mean I want to
What I'm trying to say is that I-love-you i just,
I feel like this is coming to an end
And its better for me to
Let it go now than hold on and hurt you
I gotta let it burn

I'm twisted cuz one side of me is tellin' me
that I need to move on
On the other side I wanna break down
and cry (ooooh)

(underbar låt)

Av madeleine svensson - 2 juni 2008 20:45

Först kan jag säga att jag har inte sovit ett piss inatt, somnade inte försn vid 01:30 (lite senare). Visste inte hur fan jag skulle göra ...


Vaknade imorse och var dö trött, klev upp med tunga fötter o käkade Jordgubbar till frulle, as gott. Sedan så klädde jag på mig o tog bussen med josse till skolan. Hade bara hanledar tid med gunnar, sedan snackade vi med per och då fick vi gå hem. As skönt så vi slutade vid 08:50 typ. så vi åkte hem till vicky och där satt vi oss först ute på altan och myste o snackade oså, sedan så satt vi på Shrek 3. jag o josse garvade som fan xD. as fult. menmen! ' sedan så har vi bara tagit det lurre idag o kollat på tv o snackat o sovit har vi också gjort. runt 17:00 tiden gick jag o josse hem och när jag kom hem så snackade jag med carrou oså, sedan har jag bara suttit vid datorn och typ pluggat o varit ute med hunden. Har ett as lesst humör av vissa anledningar och allt känns bara så jobbigt jusst nu!. menmen, nu ska jag kila till josse och vicky ska kanske komma hon med, vi får vell se.


Seyah / madeleine <3

Av madeleine svensson - 1 juni 2008 22:29

Vaknade upp med älsklingen idag, var på bergsjö crusingen igår. Åkte hem till hans farmor o farfar för hans farmor fyllde år =)


Sedan åkte vi hem till Fredrik igen och packade badkläder oså eftersom älsklingen hade planerat spa med mig eftersom jag fyllt år och vi hade tid idag. Så vi åkte till Juniskärs nya spa, en byggnad som går ut över havet o typ hur mysigt som helst ;o Så när vi kom dit så fick vi börja med en liten guading tur eller hur man stavar det , sedan fick vi ett omklädnings rum tillsammans <3, sedan så duschade vi i en stoor dusch som igentligen är till för att kunna dela av så 2 kan duscha enskilt, men vi tog bort drapperiet och fick en as stor dusch tillsammans (a). Skrubbade varandras kroppar med en spa svamp som man fick, osså var det massa schampon o balsam o tvål man fick välja mellan. Sen så gick vi ut med bad kläderna till en bubbelpool som var på baksidan på som en veranda som var över havet i luften eller vad man ska säga, så vi satt oss där o fick Jucie o vatten osså hade vi utsikt över hela havet eftersom vi satt ute <33. sedan så satt vi där i kanske 40 minuter eller så sedan skulle vi duscha igen för sedan fick vi massage i sammanlagt 1 timme. asss skönt, vi höll på avlida. Efter massagen var det dags för ännu en dusch efter det så fick vi sitta i en bastu som hette nått med T-rör eller var det var. satt där inne o myste oså i 30 minuter , sedan så tog vi en låååång o mysig dusch tillsammans och tvålade in varandra och bara suuper myys alltså, världens underbaratste beejb man har :')<333333!. Så vi var där i sammanlagt 3 1/2 timme och det var underbara timmar <3.


Vill dit igen (a) . älska havet alltså! .<3

seyah / madeleine <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards