Direktlänk till inlägg 17 juni 2008

Usher - Burn ...

Av madeleine svensson - 17 juni 2008 01:03

Vaknade med Fredrik oså, klev upp o käkade frukost. Skjutsade hem han och sedan så åkte jag, mamma och pappa in till körskolan och gick på en 3 timmars kurs för att jag ska få börja övningsköra. Kommer vell ta 2 veckor eller nått nu tills jag får mitt körkorts tillstånd (läängtar). Kom hem och gick direkt till josse. Satt o kollade på datorn med henne o sanckade oså, sedan vart jag bjuden på middag där med =).


Sedan stack vi hem till mig så jag fick sätta på mig jeans, sedan kom vicky o hämtade oss hos mig. Åkte hem till emelie där vi sedan åkte ner till kvissle och köpte popcorn och choklad (a). Satt oss hos emelie och hade mys och snackade osådära. Skönt att vara med er tjejer måste jag säga <3. hoppade studsmatta och hade massa skojj och mys :) . Älskar emelies sötaste hundar :') hualigen vad dom är gulliga. Iallafall så kom jag nyss hem dårå och klockan är snart 10 över 1.


Snart ska jag vell lägga mig o sova osådära, men kikar runt lite först =)


Dags att lägga korten på bordet och gilla läget, vill finna det speciella mellan läget som är svårt att hitta..



I don't understand why
See it's burning me to hold onto this
I know this is something I gotta do
But that don't mean I want to
What I'm trying to say is that I-love-you i just,
I feel like this is coming to an end
And its better for me to
Let it go now than hold on and hurt you
I gotta let it burn

I'm twisted cuz one side of me is tellin' me
that I need to move on
On the other side I wanna break down
and cry (ooooh)

(underbar låt)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine svensson - 12 augusti 2008 23:43

BYTT BLOGG TILL   Http://mdleine.blogg.se ! Kommer inte använda bilddagboken så mycket längre utan det är där alla bilder osv kommer att komma upp, så nu vet alla som är intresserade det! ...

Av madeleine svensson - 11 augusti 2008 00:47

Jobbat hela dagen hos mormor och morfar, sjukt ont i ryggen har jag ;/, Skulle behöva en låång massage nu!. Jobbade i ca; 4 1/2 timme med att rensa allt från stenarna och massa skit saker ;p höll på dö av alla äckliga spindlar, skrek säkert en massa ...

Av madeleine svensson - 11 augusti 2008 00:37

Min helg har varit hyffsat trevlig =), fredagen satt jag och fredrik hemma med Marie och Thomas! hade väldigt trevligt, men det ena lädde till det andra xD, inga komentarer om det!. Men jag tror jag o marie roade oss mest och fredrik och thomas skrat...

Av madeleine svensson - 8 augusti 2008 00:45

nyss varit med josse och vi har  bara gjort våra vanliga saker, statoil, godis och film! Vi hyrde "Bottoms Up", Paris Hilton lyckas aldrig att vara en bra skådespelare. Alltid så jävla seriös och hon ska alltid vara pinglan i filmerna, vi höll på dö....

Av madeleine svensson - 7 augusti 2008 18:10

ursäkta min hets bloggning jusst nu, men jag har inget för mig och upptaderar bloggen för tidigt så jag måste skriva ner lite ändå!! har inge bättre för mig jusst nu jag.   Mamma och Lillsyrran kom iallafall nyss hem från Gotland och dom håller på me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards