Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av madeleine svensson - 6 augusti 2008 16:03

Idag har jag bara ängat mig åt att damsuga huset som jag lovade pappa också har jag duschat och gjort Fransk manikyr. Känndes konstigt i morse när jag klev upp och skulle kolla mig i spegeln :p. jag tycker det inte ser ut som jag, ser ut som mitt ansikte med ett helt annat hår, as sjukt ;s men jag får vänja mig vid det!. Hoppas ni som kommer träffa mig inte tycker jag ser för dumt ut, men det kommer bli bättre när jag kommer hem ;p. Jag kunde ju inte säga att jag förväntade mig bättre resultat än vad det blev!. Men sedan inbillar jag mig en massa också, men men.


Idag har ju jag och bejb varit tillsammans i 10 månader ;o sjukt länge och tiden har gått både snabbt och sakta! om 2 månader är det liksom 1 år sedan vi var tillsammans, hualigen.


Fredrik ska sova här ikväll och jusst nu väntar jag på att han ska komma, han slutar somsagt jobba 4 och blablabla, aja. Nu ska jag kolla på "Music and Lyrics" hoppas den är bra (Y)


/ madeleine

Av madeleine svensson - 6 augusti 2008 16:00

Igår vare en ganska så lång dag efter klockan 14:00,
satt hos frissan i sammanlagt 4 timmar, med färgningen och allt som skulle i håret.Efter första färgningen var jag knall vit i hårbotten och orange och gul resten huuhu, jag och josse
höll på garva ihjäl oss för jag var sån läckerbit =D. Men som tur var hade hon redan förvarnat att efter första färgningen skulle jag se så snygg ut, men den var ju därför man bara skulle bleka ner det mörka.

Sedan fick jag annan färg i håret som skulle dämpa den färgen innan och även bli som skuggor i hårbottenså jag inte skulle se ut som att man hällt en förgburk över huvudet =D Sedan när all färg var klar i håret och så, var det ju dags att klippa mig. Mitt långa hår hade massa slita toppar som jag var tvungen att ta bort, så drygt 6 cm kortare hår har jag nu, det slutar under brösten. Det känns lite annorlundare!

Håret är ju inte helt klart om man säger så, längden på håret är ju fortfarande lite gul/guld nyanser som ska försvinna när jag åker till grekland som då kommer bli som slingor i håret och förhoppningsvis se naturligt ut =), men om det inte blir så mycket bättre efter Grekland så ska jag ta och
köpa silver schampo. Köpte även en jätte bra hårinpacknings kräm hos frissan som ska hjälpa mina toppar att återfukta sig, så ni som har slitet hår ska gå till PURPLE ligger typ mittemot hedbergska, också ska ni köpa Märket Sebastian, LAMINATES, tuben är grå på översidan och sedan vit.
280:- men ni ska se att det är värt det. Den återfuktar slitna hårstrån och en massa =D, Sägs vara toppen bra!

Jag har tagit bilder på mitt nya hår, men saken är den att jag får inte ut det på datorn för det är nå fel eller så ;s. får vänta på att syrran kommer hem sedan får hon sicka dom till mig så får ni se då =D

/ madeleine

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards