Alla inlägg den 14 maj 2008

Av madeleine svensson - 14 maj 2008 16:28

Ja, vad ska man säga. Fett illa till sommaren om jag inte får jobbet på ica. Ringde och kollade med massa andra företag idag om dom hade nå ledigt men alla hade fullt. Så är det är när man tror att man ska få jobb på ica och strutar i att ringa andra. Det suger, jag har iallafall lärt mig att jag ska söka på massa andra samtidigt. I värsta fall måste jag ta pengar från mitt sparkonto som är ett par tusen spänn som jag får ta, men då kan jag inte åka utomlands med min moster, men jag ska ju till Grekland iallafall i sommar så utomlands kommer jag. Man har ju hellre pengar på sommaren än att åka utomlands 2 gånger i sommar. Annars kommer man vara helt pank. aja! Det ordnar ju sig iallafall.


Dagarna passerar och jag fyller 16 på lördag, känns as skönt :) och ikväll ska fredrik komma vilket han kommer klockan 17:00 och då ska han duscha oså hos mig och sedan får man umgås med bejb <3.


Har Teknik prov imorron med, fick IG varning i de ;/ . sämst! aja. Var med på idrotten idag vilket var bra gjort av mig :D. Fett stress på mig nu känner jag för jag har prov på Fredag, också har vi avslutnings foto och vad fan ska man klä ut sig till? , är inne på benvärmare som man drar upp en bra bit, tupperat hår och knall rött läppstift och knalliga färger och mina big brills ;p . kanske de är nått? . aja, ska vell tänka till mera!


Seyah / madeleine <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards