Alla inlägg den 22 maj 2008

Av madeleine svensson - 22 maj 2008 22:11

Drömde att mamma kom in klockan 6 i morse och väckte mig och jag visste att jag fick sova längre. Så jag sov, och försov mig (a) . klev upp 07:40 ca!
men då vare så att mamma kom in till mig klockan 07:10 och väckte mig, därför somnade jag om och trodde klockan var 06:00 . as bra (y)


Iallafall så klev jag upp och slänge på mig kläder oså, sedan så kom josse o vi gick till bussen :) . efter skolan tog vi en promenad till stallet (Nolby, NRF) och fixa med vicky's häst, sedan red jag o vicky och hoppade även, as länge sedan man hoppade ;o . hualigen. Iallafall så när vi kom hem så gick jag och josse ut med sippo o sedan så hade simon fixat käk åt oss mig, josse o simon dårå :) . Sedan så har jag o josse bara softat o skrattat o haft fett skojj :D! . När jag kom hem gick jag in i duschen och möös :) . sedan har jag bara tagit det lurre. Ska plugga snart tror jag om jag pallar, ont i huvve o fortfarande halsen -,- Mamma har köpt värsta hostmedicinen till mig o papi, måste ta de innan jag lägger mig för de innehåller en vis mängd morfin ;o. Osså mamma ba: fast de skulle jag inte sakt, då kommer du ju ta hela flaskan :D. hahahaha ^^ jag ba; Men då får pappa o jag bli groggie när vi somnar, skojjsigt xd. or not! men man somnar fort iallafall :D .


Aja, näst nästa vecka ska jag skita i skolan för jag ska ut på praktik istället för jag är så skolless och nästan klar med allt :) . as soft, så nästa vecka äre bara att göra klart dom sista sakerna. Myyys !  Men nu ska jag plugga lite sedan ska jag sova , Natti natti <3


Seyah / madeleine <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards