Alla inlägg den 20 maj 2008

Av madeleine svensson - 20 maj 2008 21:37

fortfarande sjuk, och har en as hes röst och låter som en viss person när jag sanckar xD. Måste på skolan imorron eftersom min älskade vänn josefin är så klantig så hon glömmer mitt plugga hela tiden -,-. Aja, därför är jag tvungen att gå till skolan =D. as kuuul!


Morgonen började med att pappa kom hem med lunch så jag klaev upp vid 11:55 kanske hon var. Pappa åkte o fiskade och mamma o chrisse var borta så jag tog en mys dusch och sedan kom mamma och chrisse hem och skulle till birsta, så jag frågade om jag fick följa med för jag behövde en ny bh. Så jag fick det trots min hosta xd. Vart mycket inköpt idag eftersom jag har massa pengar o presentkort. Detta köpte jag:


* En röd/orange BH - Lindex

* Matchande Hotpants till - Lindex

* Vita,svarta o lila Thighs - Kapphal

* Röd cardigan - Gina

* En mascara - Hm

* En beige längre cardigan - Cubus

 allt har gått på ungeför 500:-


ca: 2000:- kvar ;o :D myyys! fast jag ska till frissan och blondera mig också som kommer gå på lite pengar =)!. Aja, sedan kom jag hem och då har jag bara tagit det lugnt för hostan har blivit lite värre xd Har nyss käkat nu och ska kolla på en rulle snart som är hyrd =)! . Men nu ska jag till bilddagboken o fixa upp nån bild eller så ;)!


Seyah / madeleine <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards