Alla inlägg den 27 maj 2008

Av madeleine svensson - 27 maj 2008 22:20

Försovning i morse ;/. Skynda mig som satan men han ändå med bussen. Hade Musik prov på morgonen som inte gick nå vidare tror jag!? . känndes sämst iallafall .. .


Efter man käkade lunch gick vi o snackade med sylvie och sa att vi har inte mer i plugget att göra eftersom jag o josse är klar med allting. Så vi tog bussen hem och gick till vicky, vi drog ner till jesse's och köpte mjukglass och sedan svullade vi strips på bommen grillen. fyy vad tjockt!. ååångest ! . men men ;p . Drog till vicky o kollade på tv, själv så deckade jag i  soffan o sov kanske 1 timme eller vad dom sa ;p . sedan gick vi upp o gjorde mackor =) . sedan så efter en stund så gick jag o josse hem!. Sedan när jag kom hem har jag bara tagit det lurre o typ städat rummet och käkat mat o suttit vid datorn o lekt lodis -,- . Snackade nyss med älsklingen, och jusst nu sitter jag i en Jordgubbs ansiktsmask :). luktar sommar o är rosa (Y)!. myyys de :) ! . Men nu ska jag tvätta bort de och kolla lite på tv tror jag, men höres =)

Seyah / madeleine <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards