Alla inlägg den 19 maj 2008

Av madeleine svensson - 19 maj 2008 16:29

Har knappt sovit nått inatt, bara hostat och hostat. Gick upp klockan 1 kanske hon var och gick på Toa och spydde galla, sedan stog jag där inne as länge och hostade en massa. Försökte somna om igen men inte så lyckat, kollade på bilder på telefonen tills jag somnade.


Imorse vaknade jag med knappt nån röst, hostat sönder halsen garanterat. Mamma försökte få mig till skolan och "testa" och se om jag blev nå bättre, pappa på en gång "hon ska inte på nån skola, var vaken jag med och hörde hur hon spydde på toan". så då fick jag stanna hemma idag, dagen har gått till att sova o kolla på tv. Solade lite förut men orkade inte mera. Var ganska nyligen med pappa på Statoil och lämnade in filmen jag och fredrik hyrde igår, jag skulle hyra "What happens in Vegas" men den var utyrd så jag hyrde "Georgia Rule" istället, det är regissiören av "Pretty Women" och "en prinsessas dagbok" så då måste filmen vara bra iallafall :) ! Så kvällen kommer vell att gå åt till att dricka massa té och mysa med film. Sedan blire vell till att sova. uscha, hatar att vara sjuk ;/! .


Seyah / madeleine <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards