Alla inlägg den 15 maj 2008

Av madeleine svensson - 15 maj 2008 20:57

fan vad illa, kan inte sluta stressa ;s. Får spännings huvudvärk och massa shit, känner mig spänd i kroppen hela tiden. Vette fan vad man ska göra, vill bara ha en helt lugn dag. Måste få ha det imorron kväll med älsklingen då vi ska bubbla oså, inte så pepp att göra nått direkt.


Gick hem från skolan idag pågrund av min spännings huvudvärk, var fett sur och irreterade mig på det minsta lilla, sorry om jag var sur emot nån. Satt mig och kollade på en film "material girls" med Hilary duff och hennes syrra, bra film tycker jag. Mormor och morfar kom vid 18 tiden och firade mig lite tidigare eftersom dom är borta då, fick ett as stort myys dun täcke :') precis vad jag ville ha. Vart as glad!. Sedan har jag bara tagit det lugnt, skulle igentligen plugga Fysiken ikväll men bara jag anstränger mig så får jag huvudvärk. as jobbigt! Fick VG på mitt Teknik prov som jag fick en IG varning i -,-. Men jag behåller mitt VG iallafall (Y)! .


Imorron har vi avslutnings foto. Vi har fetaste kung saken (Y), josse ska vara amerikansk fotbolls spelare och låna hennes brorsas amerikanska fotbolls dress så man får as biff över del också är det skydd i varje kläd del, sedan ska jag och vicky vara "gammel dagsa" gymnaster, så vi ska ha korta shorts och ett tiht linne under och leggings och rosa benvärmare som vi ska dra upp till knäväcken osså ska josse stå i mitten och vi på sidan och hålla på hennes axel oså, kommer bli köng :)!.  Fast jag har inte tränat så mycket till HK provet ;/ får ju bara ont i huvve så det stressar mig hur det ska gå, men hoppas på det bästa iallafall! läängtar tills imorron kväll och försöka slappna av med bejb <3.  Men nu ska jag packa kläder o smink tills imorron så det är klart (Y)!


Seyaaah / madeleine <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards